Plakat biegu arrow_back

V Bieg Przełajowy o Puchar Wójta Gminy Mikołajki Pomorskie

Adres biura zawodów
Mikołajki Pomorskie, Polska
place
Data rozpoczęcia
25.08.2018
event
Strona WWW
public
Kontakt z organizatorem

V Bieg Przełajowy o Puchar Wójta Gminy Mikołajki Pomorskie

Tel: 667 825 035

Opis

CELE I ZAŁOŻENIA BIEGU

1. Upowszechnianie biegania jako najprostszej formy ruchu.

2.Promocja gminy Mikołajki Pomorskie

3.Promocja aktywności fizycznej wśród mieszkańców Mikołajek Pomorskich

TERMIN I MIEJSCE

1. Bieg odbędzie się 25 sierpnia 2018 roku na terenie stadionu gminnego w Mikołajkach Pomorskich

2. Start dzieci godz.14:00 (na stadionie gminnym) Zawodnicy na start muszą się zgłosić do godz.13:45

3.Start biegu głównego: 15.00( na stadionie gminnym)Zawodnicy do biura zawodów

muszą się zgłosić do godz.14.30

4. Długość trasy :5 km

5. Zawodników obowiązuje limit czasu 1 godz. Nie zmieszczenie się w limicie czasu

obliguje zawodnika do przerwania biegu i zejścia z trasy biegu.

Informacje o dystansach

Data i godzina startu
25.08.2018, 15:00
place
Limit czasowy
1h
access_time
Regulamin
Zobacz regulamin
assignment
Link do zapisu
Zobacz stronę
assignment_turned_in
Początek zapisów Koniec zapisów Cena Opis
15.06.2018 23.08.2018 25 zł
15.06.2018 23.08.2018 0 zł info_outline
25.08.2018 25.08.2018 50 zł info_outline
25.08.2018 25.08.2018 0 zł info_outline

Przesuń, aby zobaczyć więcej

Spotkajmy się na starcie

Zakładając konto zyskujecie możliwość otrzymywania spersonalizowanych powiadomień o interesujących Was biegach. Dzięki temu zaoszczędzacie czas jaki do tej pory poświęcaliście na wyszukiwanie biegów. Spożytkujecie ten czas na coś przyjemniejszego.

Załóż konto

Polecamy

Ebiegi.pl - Numery startowe - druk - STARTOWE.eu
Zobacz więcej

Poznaj opinie naszych użytkowników

Poniżej prezentujemy wybrane opinie osób, które korzystały z naszego portalu. Jeśli macie jakiekolwiek uwagi, prośby, sugestie lub nawet krytykę to skorzystajcie z naszego formularza. Każda uwaga będzie cenna i z pewnością wykorzystamy ją do poprawy funkcjonowania portalu.